ΝΕΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ:

Δευτέρα 4 Απριλίου 2022

Η ενεργειακή εξάρτηση της Ελλάδας από την Τουρκία


Πηγή εικόνας: www.newsbreak.gr


Της Δανάης Λυπιρίδη,

Αιτία του ενεργειακού ανταγωνισμού στις σχέσεις Ελλάδας-Τουρκίας είναι η επιθυμία αμφότερων των χωρών να αναλάβουν και να διατηρήσουν τον έλεγχο των πλουτοπαραγωγικών πηγών, όπως είναι τα κοιτάσματα φυσικού αερίου, που βρίσκονται στην επικράτεια τους, αλλά και των δρόμων διαμετακόμισης αυτών. Εντούτοις, κοινό στοιχείο των δύο κρατών είναι ο υψηλός βαθμός ενεργειακής εξάρτησης από εισαγόμενα καύσιμα.

Όσον αφορά την Τουρκία, η κατανάλωση ενέργειας έφτασε τα 6.43 τετράκις εκατομμύρια BTU το 2017, ποσό που αντιπροσωπεύει το 1.10% της παγκόσμιας κατανάλωσης ενέργειας, ενώ η ενεργειακή μετατροπή της άγγιξε τα 1.59 τετράκις εκατ. BTU, καλύπτοντας το 25% των ετήσιων αναγκών της σε κατανάλωση ενέργειας. Η μεγάλη εξάρτησή της από τις εισαγωγές πετρελαίου και φυσικού αερίου έχει καταστήσει, ήδη από τη δεκαετία του ΄70, την ασφάλεια ενεργειακού εφοδιασμού της ως κυρίαρχη προτεραιότητα και έναν από τους βασικούς πυλώνες της ενεργειακής της στρατηγικής. Γι’ αυτόν το λόγο, έχει καταφέρει –σταδιακά– να υιοθετήσει πολιτικές βασιζόμενες, αφενός, στη διαφοροποίηση των πηγών εφοδιασμού και των ενεργειακών υποδομών της, αφετέρου στην ενίσχυση της εγχώριας έρευνας και παραγωγής πετρελαίου και φυσικού αερίου. Οι εν λόγω προσπάθειες μετουσιώνονται στην κατασκευή συστημάτων αγωγών μεταφοράς υδρογονανθράκων στην περιοχή των πρώην Σοβιετικών Δημοκρατιών και του Ιράν, υποδεικνύοντας παράλληλα και τον γεωπολιτικό στόχο της Τουρκίας να καταστεί ένας σημαντικός περιφερειακός κόμβος διαμετακόμισης ενέργειας. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται: οι αγωγοί Blue Stream και TurkStream, οι οποίοι μεταφέρουν ρωσικό φυσικό αέριο απευθείας στην Τουρκία, ο αγωγός TANAP (Τrans Anatolian Natural Gas Pipeline Project – TANAP) που τροφοδοτεί τη χώρα με αζέρικο φυσικό αέριο και συνδέεται με τον αγωγό TAP (Trans Adriatic Pipeline – TAP) στα ελληνικά σύνορα, καθώς και ο αγωγός φυσικού αερίου Tabriz–Ankara, ο οποίος εκτείνεται από την Ταυρίδα στο βορειοδυτικό Ιράν μέχρι την Άγκυρα.

Επιπρόσθετα, ο εφοδιασμός της Τουρκίας σε Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (ΥΦΑ) εξυπηρετεί τη διαφοροποίηση του ενεργειακού ισοζυγίου της. Με την κατασκευή τριών πλωτών τερματικών σταθμών επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου, οι οποίοι υποστηρίζονται από διευρυμένες εγκαταστάσεις αποθήκευσης αερίου, η Τουρκία μπόρεσε από το 2018 να αυξήσει τις εισαγωγές ΥΦΑ από την Αλγερία, τη Νιγηρία, το Κατάρ και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η στροφή της χώρας στο ΥΦΑ φαίνεται να είναι συνάρτηση τόσο της μέχρι τώρα πτώσης των τιμών αργού πετρελαίου και φυσικού αερίου σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα, όσο και της διεθνούς τάσης για επενδύσεις σε υποδομές εισαγωγής και αποθήκευσης ΥΦΑ.

Η διαχείριση ενεργειακών ζητημάτων διαδραματίζει βασικό ρόλο στη διατήρηση των καλών σχέσεων μεταξύ Ρωσίας-Τουρκίας. Οι δύο χώρες έχουν καταφέρει, μέχρι στιγμής, να εξισορροπήσουν προσεκτικά τα γεωπολιτικά και γεωοικονομικά συμφέροντά τους (ακόμη και όταν δεν είναι πλήρως ευθυγραμμισμένα), διατηρώντας σε καλό επίπεδο τις διπλωματικές τους σχέσεις. Στον τομέα της ενέργειας, η Ρωσία παρέχει φυσικό αέριο στην Τουρκία σε τιμή φθηνότερη από την τρέχουσα στην Ευρωπαϊκή Ένωση (5.60 USD/MMBtu έναντι 15.49 USD/MMBtu). Εντούτοις, υπό το φως των πρόσφατων ανακαλύψεων φυσικού αερίου στη Μαύρη Θάλασσα και με την στροφή της στις σχετικά φθηνές εισαγωγές ΥΦΑ, η Τουρκία δύναται να επαναδιαπραγματευτεί τις συμβάσεις προμήθειας φυσικού αερίου από τη Ρωσία και κατά προέκταση να πετύχει, ίσως, πιο ανταγωνιστικές τιμές.

Τέλος, η Τουρκία προχωράει στη λήψη άμεσων μέτρων, αποσκοπώντας στην αύξηση της μετατροπής και χρήσης εγχώριων πηγών ενέργειας, συμπεριλαμβανομένων των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας (ΑΠΕ), του λιγνίτη και της πυρηνικής ενέργειας. Η Τουρκία δεν διαθέτει πυρηνικούς σταθμούς, ωστόσο κατασκευάζει πυρηνικό εργοστάσιο στο Άκκουγιου, το οποίο αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία το 2023 και να συμβάλει στην αύξηση της ενεργειακής αυτάρκειας της χώρας. Εν ολίγοις, η Τουρκία εμπλουτίζει το ενεργειακό της χαρτοφυλάκιο με τη διαφοροποίηση των εξωτερικών ενεργειακών δεσμών της και την ενίσχυση της χρήσης εγχώριων πηγών ενέργειας, ισχυροποιώντας τη μόχλευσή της στην περιφέρειά της.

Πηγή εικόνας: www.powergame.gr

Όσον αφορά την Ελλάδα, η κατανάλωση ενέργειας έφτασε τα 1.16 τετράκις εκατ. BTU το 2017, ποσό που αντιπροσωπεύει το 0.20% της παγκόσμιας κατανάλωσης ενέργειας, ενώ η ενεργειακή μετατροπή της άγγιξε τα 0.32 τετράκις εκατ. BTU, καλύπτοντας το 28% των ετήσιων αναγκών κατανάλωσης ενέργειας. Το ενεργειακό της ισοζύγιο της το 2020 διαμορφώθηκε σε 29% ΑΠΕ, 36% φυσικό αέριο, 11% λιγνίτης, 6% υδροηλεκτρικά και 18% εισαγωγές (ισοζύγιο διασυνδέσεων). Ειδικότερα, το φυσικό αέριο καταλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερο ποσοστό στο ενεργειακό ισοζύγιο της χώρας (ιδίως μετά την σταδιακή απολιγνιτοποίηση και το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων της ΔΕΗ έως το 2028), ενώ οι ΑΠΕ ήταν κατά το πρώτο τρίμηνο του 2021 η πρώτη πηγή ενέργειας, ξεπερνώντας το φυσικό αέριο και τον λιγνίτη.

Στο πλαίσιο της ενεργειακής ασφάλειας, η ενεργειακή εξάρτηση της Ελλάδας είναι ένα ζήτημα που επηρεάζεται άμεσα από την έρευνα και εκμετάλλευση των υδρογονανθράκων. Η υψηλή ενεργειακή εξάρτηση της χώρας οφείλεται στην ιδιαίτερα υψηλή χρήση πετρελαϊκών προϊόντων αλλά και φυσικού αερίου, τα οποία, αθροιστικά, καλύπτουν πάνω από το 65% της ακαθάριστης κατανάλωσης ενέργειας και είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου εισαγόμενα, κυρίως από χώρες εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου. Παρά την ανακάλυψη εμπορικά εκμεταλλεύσιμων κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου σε διάφορα σημεία της επικράτειας (π.χ. πεδίο φυσικού αερίου της Επανομής) και τις εκτιμήσεις για υποθαλάσσια κοίτασμα φυσικού αερίου στην Ανατολική Μεσόγειο (π.χ. κοίτασμα φυσικού αερίου «Τάλως» στην Νότια Κρήτη), η χώρα δεν κατάφερε να προχωρήσει στην αξιοποίησή τους, με αποτέλεσμα σήμερα να εισάγει σχεδόν το 100% των αναγκών της σε υδρογονάνθρακες – εξαιρώντας τη μοναδική εγχώρια παραγωγή πετρελαίου στη θαλάσσια περιοχή της Καβάλας-Θάσου (κοίτασμα Πρίνου).

Η χώρα φαίνεται να εξαρτάται ενεργειακά από την Τουρκία, καθώς το 70% περίπου των εισαγωγών φυσικού αερίου διέρχονται πλέον μέσω συστήματος αγωγών που βρίσκεται στην τουρκική επικράτεια – το υπόλοιπο εισάγεται σε μορφή ΥΦΑ μέσω του τερματικού σταθμού του Διαχειριστή Εθνικού Συστήματος Φυσικού Αερίου (ΔΕΣΦΑ) στη Ρεβυθούσα από τις Η.Π.Α. (48%), το Κατάρ (22%), τη Νιγηρία, την Αλγερία (9%), τη Νορβηγία, την Αίγυπτο, την Ολλανδία και τη Γαλλία (3%). Πιο συγκεκριμένα, οι τρεις βασικότεροι αγωγοί, μέσω των οποίων η Ελλάδα προμηθεύεται ρωσικό και αζέρικο αέριο, διέρχονται μέσω της Τουρκίας. Ένα σημείο εισόδου του Εθνικού Συστήματος Μεταφοράς Φυσικού Αερίου (ΕΣΜΦΑ) βρίσκεται στο Σιδηρόκαστρο Σερρών, από όπου διέρχεται το ρωσικό αέριο μέσω της Βουλγαρίας. Ενώ το εν λόγω αέριο μέχρι τα τέλη του 2019 έφθανε στη Βουλγαρία από τη Ρωσία, μέσω του Trans Balkan Pipeline, η διαδρομή αυτή καταργήθηκε με την ενεργοποίηση του TurkStream τον Ιανουάριο του 2020. Πλέον, το ρωσικό φυσικό αέριο παραδίδεται στα σύνορα Βουλγαρίας-Τουρκίας και διέρχεται μέσα από τουρκικό σύστημα αγωγών που ελέγχεται απόλυτα από την κρατική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου BOTAŞ. Ένα ακόμη σημείο εισόδου του Συνδετήριου αγωγού φυσικού αερίου Τουρκίας – Ελλάδας – Ιταλίας βρίσκεται στους Κήπους Έβρου, ενώ ο αγωγός φυσικού αερίου ΤΑΡ ελέγχεται πλήρως από την BOTAŞ, αφού αποτελεί συνέχεια του αγωγού ΤΑΝΑΡ. Ως αποτέλεσμα, με την ενεργοποίηση του ΤΑΡ και τη διοχέτευση του ρωσικού αερίου μέσω του TurkStream, η προμήθεια φυσικού αερίου της Ελλάδας μέσω των χερσαίων διαδρομών ελέγχεται σε συντριπτικά μεγάλο βαθμό από την Τουρκία.

Στοιχεία κατανάλωσης φυσικού αερίου για το 2020. Πηγή εικόνας: ΔΕΣΦΑ.

Βέβαια, χάρις στην αύξηση του όγκου προμήθειας ΥΦΑ, η ενεργειακή εξάρτηση από την Τουρκία έχει μειωθεί σε ένα βαθμό, καθώς περίπου το 30% της συνολικής προμήθειας φυσικού αερίου της Ελλάδας προέρχεται πλέον από ΥΦΑ μέσω του τερματικού σταθμού της Ρεβυθούσας. Ωστόσο, το μεγαλύτερο μέρος του φυσικού αερίου που τροφοδοτεί την ελληνική οικονομία θα εξακολουθήσει να προέρχεται από τη Ρωσία και το Αζερμπαϊτζάν, λόγω των μακροπρόθεσμων συμβάσεων με τη Δημόσια Επιχείρηση Αερίου (ΔΕΠΑ) και άλλους προμηθευτές.

Συμπερασματικά, όσο αυξάνεται η ενεργειακή εξάρτηση της χώρας, τόσο πιο εύθραυστη θα είναι η οικονομική της ανάπτυξη, καθιστώντας την ευάλωτη στο γεωπολιτικό γίγνεσθαι. Επομένως, αποτελεί πρωταρχικής σημασίας προτεραιότητα η ενδυνάμωση της ενεργειακής ασφάλειας της Ελλάδας, μέσω της αξιοποίησης των εγχώριων πηγών ενέργειας και των σημαντικών αποθεμάτων σε ορυκτά καύσιμα.

ΠΗΓΗ: www.offlinepost.gr
------------------------------------------------------------------------------------------------

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/2015 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΕΣ ΕΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ ΤΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
 
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α

ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ

Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.

Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.

Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.

Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.

Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.

Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:

1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ

ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.

1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),

1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.

2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ 
2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.

2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:

Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.

Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.

2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με

ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .

2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION», World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).

3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.

3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:

Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.

( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.

ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β

ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ

ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ

Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:

Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!

Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου

2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,

3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων

ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ

1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ

1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:

1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:

1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.

1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.

1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),

1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.

1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.

1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.

1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.

1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.

7.0. ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ – ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Η βιομηχανία θα δομηθεί να παρέχει αυτάρκεια σε όλους τους τομείς. Αυτό θα επιτευχθεί λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις παγκόσμιες συνθήκες για πιθανές συνεργασίες, εκτέλεση σχεδίων και επενδύσεων στους πιο νευραλγικούς τομείς.

7.1. Η βιομηχανία θα δομηθεί πάνω στο πλαίσιο της τεχνολογίας αιχμής του σημερινού παγκόσμιου γίγνεσθαι με προοπτική την ανάπτυξη πρωτοπόρων και καινοτόμων τεχνολογιών οι οποίες ως ευρεσιτεχνίες βρίσκονται στα χέρια της Ελλήνων Πολιτείας καθώς επίσης θα κληθούν οι απανταχού Έλληνες πολίτες, επιστήμονες, εφευρέτες για να προσφέρουν τις γνώσεις τους και την ευφυΐα που έχουν κληρονομήσει από το γένος μας, στην Ελλήνων Πολιτεία.

7.2. Η βιομηχανία θα στηριχθεί στις πρώτες ύλες, που βρίσκονται στην Ελληνική γη.

7.3. Δίδεται ιδιαίτερη βαρύτητα στον εξορυκτικό και μεταλλευτικό κλάδο για να υπάρξει υποδομή παραγωγής των πρώτων υλών, που είναι αναγκαία για την βιομηχανική δραστηριότητα. Θα δοθεί ιδιαίτερη βάση στην παραγωγή σπάνιων μετάλλων, σπάνιων γαιών που βρίσκονται στην Ελληνική γη καθώς και η εκμετάλλευση τους.

7.4. Ειδικές μονάδες για καλύτερους τρόπους μεγιστοποίησης της εκμετάλλευσης, ειδικά βελτιωτικά και προστατευτικά μέτρα για τους βιοτικούς, αβιοτικούς, ενεργειακούς ή/ και εν δυνάμει φυσικούς πόρους όπως αυτοί κατηγοριοποιούνται σε ανανεώσιμους και μη ανανεώσιμους: Ατμοσφαιρικός αέρας, νερό, έδαφος, φυσική χλωρίδα και πανίδα, ορυκτός πλούτος υπεδάφους, ηλιακή ακτινοβολία, φυσική ομορφιά κ.ο.κ.

7.5. Όλη η παραγωγή από τα μεταλλεία της Ελλάδος θα χρησιμοποιούνται ως πρώτη ύλη στην ελληνική μεταποιητική βιομηχανία. Δεν θα εξάγονται πρωτογενής πρώτες ύλες παρά μόνο μεταποιημένα βιομηχανικά προϊόντα, που θα περιλαμβάνουν την υπεραξία της μεταποίησης. Με αυτό τον τρόπο η Ελλάδα καθίσταται αυτάρκης και αυτοδύναμη στις βιομηχανικές πρώτες ύλες.

7.6. Για την ανταγωνιστικότητα των βιομηχανικών προϊόντων η προϋπόθεση που χρειάζεται, είναι να σταματήσει η υπερεκμετάλλευση των πόρων ενέργειας για λόγους κερδοσκοπικούς και η αναπροσαρμογή του κόστους της ενέργειας σε χαμηλότερες τιμές.

7.7. Για να υλοποιηθεί ένας τέτοιος σχεδιασμός χρειάζεται χρήση ενέργειας χαμηλότερου κόστους. Η Ελλήνων Πολιτεία είναι έτοιμη να εφαρμόσει εναλλακτικές πράσινες τεχνολογίες, οι οποίες θα είναι υψηλών προδιαγραφών με πλήρη ασφάλεια και απόλυτο σεβασμό ως προς το περιβάλλον.

7.8. Μια από αυτές τις τεχνολογίες, που θα εφαρμοστούν, είναι παραγωγή υδρογόνου μέσω ηλεκτρολυτικής διαδικασίας με χρησιμοποιούμενη ενέργεια για ηλεκτρόλυση, την ηλιακή.

7.9. Όλες οι εναλλακτικές μορφές ενέργειας που θα χρησιμοποιηθούν θα έχουν σαν κατάληξη την χρήση ελεύθερης ενέργειας, που είναι η νομοτελειακή χρήση ενέργειας για τον πλανήτη μας.

Η Ελλήνων Πολιτεία θα καταστήσει το Ελληνικό κράτος πλήρως αυτοδύναμο βιομηχανικά και ενεργειακά θέτοντας το παγκόσμιο πρότυπο εφηρμοσμένης τέχνης του Λόγου.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Post Top Ad

Your Ad Spot

ΣΕΛΙΔΕΣ